به شــــــهر کلمــــــات خوش آمدید
شــــــهر کلمــــــات
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
چهار شنبه 6 آذر 1398برچسب:, :: 22:57 :: نويسنده : Soe

دروازه شهر کلمات به روی همه کسانی که توش پا میذارند بازه!

این وبلاگ با هدف یادگیری زبان انگلیسی نوشته می شود...و هدف اصلی آن آشنایی با (تقریبا)3000 کلمه کلیدی در این زبان بین المللی می باشد...

(از نوشتن بعضی از کلمات خیلی خیلی ساده خودداری میکنم)

البته شهر کلمات دارای خیابونای مختلفیه که می تونید توش داستان،ویدئو و... پیداکنیدخنده

 

پیشنهاد میکنم حتما از وبلاگ English Learner که در قسمت پیوندهاست دیدن کنید. راستی..... من Soe (seeker of English) هستم

نظرات شما عزیزان:

HSK
ساعت12:04---27 دی 1392
میتونی به وبلاگ انگلیسی من کانال بزنی!))(مطالبم در مورد پادکست ها رو لینک کنی و یه توضیحی درموردشون به بیان خودت بدی)
راستی زودتر داستان اینات رو بذار که تبلیغت رو تو وبلاگم بکنمیادت که نرفته قرار شد وقتی وبلاگت راه افتاد معرفی اش کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 13361
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1